Expozice HONMA a GPP
Golf Show 2007
Informace o projektu
České zastoupení japonské firmy HONMA GOLF CO,.LTD se zúčastnilo výstavy Golf Show 2007, která je každým rokem více oblíbená u příznivců golfu všech generací. Studio DESTINY jako hlavní dodavatel veškeré propagace a reklamy pro zastoupení HONMA, mělo za úkol vytvořit ucelené představení této značky široké veřejnosti, specielně pak nové série Beres pro rok 2007. Úkol byl o to těžší, že výstavy se společně zúčastnil i náš další klient, golfový resort Golf Park Plzeň.
Co je cílem:
Výstavy Golf Show se zúčastňuje každoročně spousta firem s golfovým vybavením a také několik golfových hřišť. Cílem bylo oba naše klienty, HONMA a Golf Park Plzeň, odlišit stylem prezentace od ostatních vystavovatelů.
Jaký je výsledek:
Atypicky řešená expozice splnila svůj účel a naše klienty na výstavě bylo těžké přehlédnout. Doplnili jsme prezentaci tištěnými materiály v jednotném designu s expozicí a pro společnost HONMA jsme vytvořili propagační video, které bylo promítáno na plazmové obrazovce po celou dobu výstavy.
Výstavu navštívil i obchodní ředitel japonské hlavní pobočky HONMA GOLF CO,.LTD, pan Masanao Hayashi, který velmi kladně hodnotil práci Studia DESTINY na kompletním Corporate Identity českého zastoupení značky HONMA.
Úspěšný byl také u návštěvníků výstavy Golf Park Club Magazine, časopis plzeňského golfového resortu, který Studio DESTINY komplatně připravuje a který slavil úspěch i na výstavě ve Španělsku.